יום א', יג’ בסיון תשע”ח
עיתון סוף שנה
 
קרא עוד...
כאן אנסה לשתף אתכם ביומן המסע של קבוצת "ריצטיול" - טיול (וקצת ריצה) בשטח, נטפס על הרים וננסה להכיר את עצמנו קצת יותר- איך אני מתמודד עם אתגרים פיזיים וריגשיים? איך אני מתמודד בקבוצה? ננווט קצת ונדריך קצת בתקווה שניקח את הכלים שנגלה בדרך לחיים בביה"ס ובכלל.

הבוקר הגיע ברק אבא של אביתר הריסון לאחר שתיכננו את נושאי השיעור.רענון קצר על שני הדברים הכי חשובים שצריך לקחת כשיוצאים לשטח - מפה ומצפן ומשם התמקדנו בשני סוגי מפות.תצלום לוויני> מפה טופוגרפיתוההבדל בינהןלמדנו על רשת קואורדינטות (קווי אורך ורוחב)נ.צ ומד גובהוהכתמים שיש על המפות - מפה טופוגרפית גובה פני הים תבליט ותכסיתנראה לי שדי כיסינו את החומר.. אחכ ניגשנו למחשבים ונכנסנו לאתר "עמוד ענן" - התחלנו לשחק במציאת מקומות על המפה והבדלי גבהים בהרים שונים בארץ. יצאנו לשטח, מצאתי ליד ביהס גבעה קטנה שאפשר לרוץ ולטפס, התאמנו בריצה ונהננו מטעימת שטח עם קצת בוץ בנעליים. שוחחנו על חשיבות הקבוצה והתנסינו בפעילות קבוצתית - ביקשתי מהתלמידים להסתדר לפי גובה, מידות נעליים ולפי האות הראשונה של השם - הרבה דעות!!!, היה נפלא לראות מי מהילדים מתנדב להוביל ולהנחות ואחרים שפשוט עשו אחרי כל השאר מה שהיה צריך. ראינו שלא פשוט להתארגן כקבוצה והזמן המוקצב עבר לו... יש עוד מה ללמוד כקבוצה. שוחחנו על הריצה, כמה חשוב לא להשאיר אף אחד מאחור, הסברתי שאין תחרות ואין כאן התייחסות להישגים ותוצאות והכרחי שלא נשווה עצמינו לאחרים- כל אחד מיוחד בדרכו ולכל אחד קצב התקדמות אישי- כל אחד צריך להתייחס לעצמו ולהשוות את הישגיו ביחס לעצמו וכך להתקדם ולהשיג. התלמידים קיבלו מחברת מסע (זמנית) בהמשך תהיה לנו פעילות של הכנת מחברת אישית. הם יכתבו חוויות מהיום הזה, מה הם למדו ויציבו יעד אישי במחברת.

 
....
 
גלישה בטוחה באינטרנט
לוח פעילות חודשי
אמירים
למידה בשעת חירום
עיתון תשע"ח
שנת הלימודים תשע"ח
ערוץ מוח ודמיון - הרצאות אמירים
יוזמה חינוכית "ריצטיול"
מועצה ירוקה
מועצת תלמידים
אורחות חיים -תקנון
הנהגת הורים תשע"ח
English
זה"ב, "נשק וסע"
חברת התלמידים - הפסקה פעילה
ספריה
הקשר הרב דורי
קרן קרב תשע"ז
תרבות יהודית ישראלית
מדריכים בדרכים תשע"ח
ארכיון
מפתחות למעורבות חברתית
מדעים